Stage Agogo Prebyterian Hospital, Ghana - Reisverslagen van Suzanne V - WaarBenJij.nu Stage Agogo Prebyterian Hospital, Ghana - Reisverslagen van Suzanne V - WaarBenJij.nu
Stage Agogo Prebyterian Hospital, Ghana

Ik zal 2 maanden stage lopen bij Agogo Presbyterian Hospital bij de kinderafdeling aldaar. Vervolgens zal ik samen met mijn reisgenoot 1 week door Ghana reizen via Kumasi en Cape Coast naar Accra om te genieten van nog meer nieuwe ervaringen

Recente Reisverslagen:

05 Oktober 2014

Bobiri Butterfly Sanctuary

03 Oktober 2014

De stage

30 September 2014

Obruni's in Ghana deel 2

30 September 2014

Obruni's in Ghana deel 1
Suzanne

Ik ben een 24 jarige geneeskundestudent die met mijn stage in Agogo Presbyterian Hospital het 2de masterjaar zal beëindigen.

Actief sinds 01 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2432

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 08 December 2014

Stage Agogo Prebyterian Hospital, Ghana

Landen bezocht: